Obec Dojč, ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) Vás vyzýva na predloženie ponuky v zmysle § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky „ Komunitné centrum – Dojč“.
- Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) zákona
Názov verejného obstarávateľa: Obec Dojč
Sídlo: Obecný úrad, Dojč 125, 906 02 Dojč
Štatutárny zástupca: PaedDr. Slavomíra Melišová starostka obce
IČO:00 309 508
DIČ: 2021063693
IČ DPH: nie je platca DPH
Tel.: 0911 534974
E-mail:starosta@dojc.sk
Internetová stránka: ww.dojc.sk
Bankové spojenie: Prima banka a.s.
Číslo účtu.: SK95 5600 0000 0026 01903001 - Miesto predloženia/doručenia ponuky: poštou, osobne na adresu: VOLUMA SK, s.r.o., Cesta na Senec 2/A, 821 04 Bratislava, kancelária č. 2 na 1. poschodí alebo mailom na adresu: mariasulekova@agenturavo.sk
- Kontaktná osoba na prevzatie ponuky: Mária Šuleková.
- Predmet zákazky:
Názov zákazky: Komunitné centrum – Dojč
Stručný opis predmetu zákazky:
Členenie stavby:
- stavebá časť
- elektroinštalácia
- prípojka elektro areálová
- vykurovanie
- prípojka ústredného vykurovania - areál
- prípojka vody
- kanalizácia
- zdravotechnika.
Predmetom zákazky je výstavba komunitného centra v Dojči so zastavanou plochou 174,80 m2.
Navrhovaný objekt bude pozostávať z jedného nadzemného podlažia s bezbariérovým prístupom. Táto novostavba bude postavená na voľnom pozemku bez iných – jestvujúcich stavieb a vzácnej zelene. Základný rozmer stavby je 17,3m x 10,10m s vystupujúcim priestorom terás na severnej a južnej strane. V objekte sa nachádza: zádverie, spojovacia chodba, technická miestnosť, WC pre mužov a WC pre ženy, kancelária a dve miestnosti. Z komunitných miestností je prístupná strana na južnej a severnej strane objektu. Prevádzka tejto budovy bude slúžiť výlučne na spoločenské účely, pričom nemá výrobný charakter. V okolí riešeného objektu sa nachádzajú objekty rodinných domov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v neoddeliteľnej prílohe č. 4 a 5 tejto výzvy – projektová dokumentácia, sprievodná a technická správa a výkaz výmer.
Ak sa súťažné podklady a ich prílohy odvolávajú na konkrétnu značku, typ alebo výrobcu, platí odkaz “alebo ekvivalentný”. Ekvivalentný produkt musí spĺňať minimálne kritéria na stavebno-fyzikálne, statické, konštrukčné, záručné, funkčné a estetické požiadavky podľa zákonných predpisov a noriem, podľa ktorých je stavebný objekt navrhnutý. Pripúšťa a akceptuje sa ekvivalent iného výrobcu, výrobného postupu, značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Uchádzač doplní konkrétny názov/značku v rámci položiek kde je uvedený údaj „...“ Uvedený doplnený návrh uchádzača v opise položky musí byť v súlade s projektovou dokumentáciou alebo ekvivalentný.
- Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o dielo.
6. Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ predkladá v prílohe návrh Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovaním stavebných prác počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi poskytovateľom NFP a verejným obstarávateľom (konečným prijímateľom pomoci) a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť". Úspešný uchádzačk zmluve o dielopredloží doklad o zapísaní v registri partnerov verejného sektora , ak muzákon č. 315/2016 Z.z.o registri partnerov verejného sektora túto povinnosť ukladá. V opačnom prípade predloží čestné vyhlásenie, že nespĺňa podmienky na zápis do registra partnerov verejného sektora. Úspešný uchádzačbude mailom vyzvaný na uzatvorenie Zmluvy o dielo.
Zhotoviteľ / úspešný uchádzač / sa zmluvne zaviaže, že pri plnení zmluvy zamestná podľazákona č. 311/2001 Z.z. /zákonník práce/ minimálne dve osobyspĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady:
a) patrí k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň
b) je nezamestnaná, pričom uprednostnená bude dlhodobo nezamestnaná osoba.
Zhotoviteľ /úspešný uchádzač / splnenie povinnosti zamestnať minimálne dve osoby , spĺňajúce predpoklady podľa bodu 6 písm. a) a b) tejto výzvy, preukáže objednávateľovi predložením dokumentov preukazujúcich jej splnenie (napr. pracovná zmluva, dohoda o vykonaní práce a podobne, vrátane čestných prehlásení uchádzačov o zamestnanie, potvrdenia z príslušného úradu práce).
Podrobná požiadavka verejného obstarávateľa je uvedená v návrhu Zmluvy o dielo v článku VI. bodu 26, ktorá je neoddeliteľniu súčasťou tejto výzvy.
7. Predpokladaná hodnota zákazky: 159 070,54 EUR bez DPH.
8. Miesto a termín dodania predmetu zákazky: Obec Dojč, parcela č. 2366/1.
9. Lehota trvania zmluvy: 24 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska.
10. Súťažné podklady k výzve na predloženie cenovej ponuky: súťažné dokumenty sú dostupné
priamo a úplné bez obmedzení či poplatkov na webovom sídle obce.
11. Financovanie predmetu zákazky: predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov EÚ, ŠR a vlastné
zdroje , Operačný program Ľudské zdroje, Kód výzvy: OPLZ-PO6-SC613-2017-2, štátny rozpočet a
vlastné zdroje.
12. Lehota na predloženie ponuky: 22.11.2019 čas: 10:00 h.
13. Spôsob predloženia ponuky: poštou, osobne alebo mailom.
14. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Verejný obstarávateľ najskôr vyhodnotí z predložených ponúk uchádzačov splnenie podmienok
účasti a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Jediným kritériom
vyhodnotenia ponúk je celková cena v EUR s DPH za dodanie predmetu zákazky , zaokrúhlená
matematicky na 2 desatinné miesta. Poradie uchádzačov sa určí vyhodnocovaním ponúk, a to
porovnaním výšky ponúknutých cien za dodanie predmetu zákazky, vyjadrených v EUR s DPH,
uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný uchádzač bude vyhodnotený uchádzač
ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH. Poradie ostatných uchádzačov sa
podľa predložených ponúk vzostupne od 2 po x, kde x je počet uchádzačov, ktorí predložili
ponuku. Po vyhodnotení ponúk verejný obstarávateľ oznámi všetkým uchádzačom, ktorých
ponuky sa vyhodnocovali výsledok vyhodnotenia ponúk, vrátane poradia uchádzačov. Úspešnému
uchádzačovi verejný obstarávateľ oznámi, že jeho ponuku prijíma. Neúspešnému uchádzačovi
verejný obstarávateľ oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. Neúspešnému
uchádzačovi v informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk zadávateľ uvedie aj identifikáciu
úspešného uchádzača, informáciu o charakteristikách a výhodách prijatej ponuky.
15. Pokyny na vypracovanie ponuky:
Uchádzač predloží ponuku v jednom vyhotovení. Ponuky sa predkladajú v štátnom jazyku Cenová ponuka a ďaľšie doklady a dokumenty uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka okrem dokladov v českomjazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
V prípade predloženia ponuky v elektronickej podobe je potrebné do predmetu mailu uviesť heslo: „Komunitné centrum – Dojč“. Cenová ponuka a ďaľšie doklady a dokumenty uchádzača musia byť podpísané uchádzačom alebo štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, následne oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu mailu vo formáte pdf. Verejný obstarávateľ doporučuje uvedenú prílohu, prípadne viac príloh zaheslovať a sprístupniť zaslané súbory (napr. zaslaním mailu s prístupovým heslom súboru alebo súborov) presne v termíne a čase na otváranie ponúk na emailovú adresu mariasulekova@agenturavo.sk , alebo osobne, alebo poštou, alebo kuriérom v listinnej podobe.
V prípade predloženia ponuky v listinnej podobe uchádzač doručí ponuku osobne, poštou alebo kuriérom v uzatvorenom obale na adresu VOLUMA SK, s.r.o., Cesta na Senec 2/A, 821 04 Bratislava s označením odosielateľa, prijímateľa a heslom: „Komunitné centrum - Dojč“. Cenová ponuka a ďaľšie doklady a dokumenty uchádzača musia byť podpísané uchádzačom alebo štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača.
Verejný obstarávateľ neumožňuje variantné riešenia.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
- Identifikačné údaje uchádzača: (obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ pre daň, telefón, fax, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, č. účtu a pod.) s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ponuka predkladá.
- Fotokópia dokladu o oprávnení usktočňovať stavebé práce v prípade, ak nie je verejné v dostupných databázach. Ak je doklad dostupný nie je potrebné predkladať. ( napr. Obchodný register SR, Zoznam hospodárskych subjektov ÚVO a pod.)
- Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk (doporučená príloha č. 1, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto výzvy).
- Podpísaný Návrh Zmluvy o dielo (príloha č. 2 , ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto výzvy) + harmonogram stavebných prác.
- Vyplnený výkaz výmer (rozpočet uchádzača.)
- Čestné vyhlásenie uchádzača o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní podľa doporučenej prílohy č. 3.
16. Otváranie ponúk: 22.11.2019 čas: 12:00 h, VOLUMA SK, s.r.o., Cesta na Senec 2/A,
821 04 Bratislava, dvere č. 2 na 1. poschodí.
17. Postup pri otváraní ponúk: verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predložili ponuky
v lehote na predkladanie ponúk, účasť na otváraní ponúk. Každú ponuku verejný obstarávateľ
označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Verejný obstarávateľ overí
neporušenosť ponúk, ponuky otvorí, zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania
všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritéria, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určeného
verejným obstarávateľom. Ostatné údaje uvedené v ponukách sa nezverejňujú. Uchádzač (fyzická
osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa
preukáže preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom
totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
18. Lehota viazanosti ponúk: 30.10.2020.
19. Osoby určené pre styk so záujemcami a uchádzačmi: Mária Šuleková poverená starostkou
obce, tel.č. +421 905711533, email: mariasulekova@agentutravo.sk
20. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
- Verejný obstarávateľ nemá k dispozícii finančné prostriedky. V prípade nezískania
finančných prostriedkov Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom nebude uzatvorená a
verejné obstarávanie bude zrušené.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zadanie zákazky ak mu nebola doručená ani jedna ponuka, alebo ak ponuka úspešného uchádzača presiahne predpokladanú hodnotu zákazky.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.
Prílohy:
- Príloha č. 1 – Návrh na plnenie kritéria – doporučený vzor
- Príloha č. 2 – Návrh zmluvy o dielo
- Príloha č. 3 – Čestné vyhlásenie uchádzača o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní – doporučený vzor
- Príloha č. 4 - Výkaz-výmer
- Príloha č. 5 – PD + technické správy
Dátum: 12.11.2019
Mária Šuleková
poverená osoba starostkou obce